روش ارسال و قوانین سایت

💢روند استرداد وجه

صورتی که خریدار، درخواست استرداد وجه بعد از ارسال سفارش داشته باشد، و آسیب به کالا رسیده باشد ابتدا باید تسویه کامل و هزینه باربری را پرداخت نماید ، پس از دریافت کالا و بررسی سلامت آن توسط فروشگاه، روند تعویض انجام میگیرد.

 مدت زمان تحويل

نحوه ارسال سفارش تمام سفارشات پس از ثبت سفارش و خرید در سایت، حداکثر بعد از ۳ تا ۷روز کاری از طریق باربری, تیپاکس بنا به درخواست مشتری ارسال خواهد شد. سفارشات بعد از ارسال مرسوله، ۳ الی ۷ روزه، بدست مشتریان خواهد رسید. این زمان تقریبی بوده و طولانی شدن زمان تحویل کالا برعهده اداره پست یا دیگر شرکت های حمل و نقل انتخاب شده توسط مشتری می باشد و هیچ مسولیتی متوجه سایت فروشگاه اینترنتی صندلی خودرو و بسپار کلاسیک نخواهد بود.

💢 روند مرجوعي كالا

تمامی کالا ها چک و به روش درست بسته بندی می شوند و بدون هیچ گونه آسیب تحویل مشتری داده میشوند وهیچ گونه مسئولیتی بر عهده شرکت صندلی خودرو نمیباشد. و مرجوعی ندارد.

💢 نحوه فسخ خدمات

فسخ خدمات بدون وجود دلیل قانونی از سوی هیچ کدام از طرفین ممکن نیست و هر یک از طرفین قرارداد بخواهد قرارداد را فسخ کند، باید خسارت فسخ را پرداخت کند. توجه داشته باشید که افراد تحت هیچ شرایطی نمی توانند به صورت یک طرفه معامله را فسخ نمایند و حق فسخ در صورتی امکانپذیر است که این حق برای افراد در قرارداد ذکر شده باشد. درصورت فسق باید هزینه خسارت کالا را به صاحب کسب (صندلی خودرو) کاملا پرداخت کند.

💢ساعت پاسخگويي

10الی ۱۸ عصر پاسخگوی شما عزیزان بصورت تلفنی هستیم و ۲۴ ساعته از طریق پیامرسان پاسخگو هستیم.

💢نحوه پرداخت وجه

از طریق درگاه پرداخت و کارت به کارت پرداخت نمایید .

💢شيوه حمل و نقل

شیوه حمل ونقل از طریق باربری و تیپاکس ارسال میشود و کرایه با مشتری میباشد.

💢نحوه پشتیبانی

پشتیبانی ۲۴ ساعته

💢 خدمات پس از فروش

کالاها خدمات پس از فروش ندارند. امکان مرجوعی وجود ندارد.

💢قوانين و مقررات مربوط به رعايت حريم شخصي توجه داشته باشید

کلیه اصول و رویه‏‌های فروشگاه اینترنتی صندلی خودرو منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های فروشگاه صندلی خودرو تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

💢 نحوه ثبت شكايات مصرف‌كنندگان

از طریق ایمیل و پیامک